Piiiinsamt!!

Jaha! Då vet jag att även hunden kan ta sig ut genom kattluckan!

Hade Laika i tv-rummet medans jag fixade fågelns bur (Ja jag har skaffat en söt fågel idag! :D). Jag var helt inne i vad jag höll på med och märkte inte att hon försvann. Jag hörde kattluckan i pannrummet smälla men tänkte inte mer på det eftersom Rasmus springer ut o in hela tiden.
Efter typ 1 timme undrar jag var hon tagit vägen och ropar lite på henne, men hon kommer inte och jag tänker att då har hon väl gått o lagt sig. (Hon brukar bara gå o däcka mitt i allt)

Det knackar på dörren en stund senare och då är det grannbarnen som står utanför med en glad, sprallig och snötäckt Laika i famnen!!

HUR I H*LVETE?!...

Usch vad pinsamt, hon hade rusat in i deras hus i hälsat på alla!!

Fick ta emot en överlycklig Laika och be om ursäkt...
Usch usch usch. Nu ska jag se till att pannrumsdörren är stängd i fortsättningen när hon är här nere....


Typ såhär springer hon runt och ser ut nu.. väärsta leendet!

Kommentarer
Postat av: Cissy

Malin: Tack :)

Postat av: Cissy

Haha, har vare med om liknande, att det är pinsamt..



Och min hund har också världens leende, haha..

Sött att din Laika också har det ;)

Spelar ingen roll om ens min hund vet att hon gjort fel så försöker hon med det där leendet & man kan ju kappt bli tjurig, inte en längre stund iallafall , haha! :D



2010-11-24 @ 17:05:22
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Ylva

Hehe jag det kan vara pinsamt. :P

2010-11-24 @ 17:30:50
URL: http://lejisi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback