Julmarknad

Hejsan!

Idag är det första advent! Inte långt kvar till jul!
Har ni tänt första ljuset?

På schemat idag stod julmarknad med Johan, Padde och Jenny. Vi åkte till Bosjökloster!
Jag hade aldrig varit där, det var mysigt och fint men trodde dock de skulle ha mer att sälja där. Typ  julgodis o sånt.
Lite hade dom ju men mest hantverk.


Fint med snön på rosorna. Vintern kom snabbt!

När vi var klara där stack vi in till Lund och käkade plankstek. MUMS! Älskar plankstek. Finns inget godare.
Åt mig tjockmätt, sen ut på stan o kolla affärer. Var egentligen tänkt att vi skulle in på Kulturens julmarknad men klockan blev tyvärr för mycket.

Hade en trevlig dag! Gillar julmyset.

Ska snart gå o lägga mig. Imorgon är det Starta eget-kurs!! Ser fram emot det som fan, äntligen lära mig lite mer om hur det egentligen går till.

Gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Lycka till på kursen. :D

2010-11-28 @ 21:25:16
URL: http://lejisi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback