Äntligen lite hästfoto!

Igår var jag och fotograferade på Lunds Civila Ryttarförening. Dom hade dressyrtävlingar.
Ett minus för att det tog så himla lång tid, gick efter 4 ekipage (1,5 timme!!). Efter de 4 som ridit ropade de i högtalarna att nästa start var om 40 min..?! Det gick ootroligt segt verkligen, frös halvt ihjäl så tyckte det var bättre att åka hem lite tidigare.

Några bilder blev det iaf, de som är intresserade hittar bilderna här -> Bildarkiv

Men roligast var att fota några busiga hästar i en hage utanför :P Längesen jag gjorde det, har bara blivit tävlingar och då är det inte så mycket personlighet som visas.











Nu när jag ändå är igång med att ladda upp bilder så får jag väl bjuda till med en bild på det jag var där för att fotografera egentligen.



Eller två, hehe :P



Resten av bilderna hittar ni under länken längre upp.

Jag vet att det är gått över från mycket hundprat till mycket fotoprat. En fotoblogg är påväg.

För er som tycker det är kul att läsa om hundarna så kan jag berätta att idag var vi för första gången hos frisören med systerns pudel!

Före-efter bild:


Stor skillnad faktiskt!

Laika fick följa med till frisören för miljöträningens skull. Där fanns två st dvärgpudlar, en valp o en mamma.
Mamman var smått aggressiv mot Laika.. så hon blev instängd i ett annat rum. Däremot gick det superbra med valpen o dom busade massor medans Camaro (syrrans hund) blev rakad :)

Har många bilder kvar att gå igenom men nu blir det faktiskt en paus med allt som har med dator att göra..
Suttit här 5 timmar i sträck nu! :O Tv-soffan kallar en stund så jag kan vila hjärnan..
Min dator har något problem ibland o bara hackar upp sig, därför det tar sån tid allting. Måste göra om..göra om..göra om och göra om!!


Kommentarer
Postat av: syrran

de va mellanpudlar sa hon

2010-12-05 @ 18:33:32
Postat av: Ylva

Men jösses vilken elak häst. ;)

2010-12-05 @ 18:48:38
URL: http://lejisi.se
Postat av: Cissy

Hääärlig hästbilder ! :D ,

2010-12-06 @ 00:51:52
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback